Social media

Content voor social media

Het zal je niet ontgaan zijn: sinds de komst van social media is het contact met klanten drastisch veranderd. Het is belangrijk dat er op een duidelijke en consistente manier gecommuniceerd wordt met klanten. Deze bezigheden zijn voor veel bedrijven een zware last, maar ik kan je hiermee helpen.

  • Het maakt je organisatie zichtbaar(der) en professioneler
  • Een snelle afhandeling van vragen verhoogt de klanttevredenheid
  • Maar liefst 1 op de 3 consumenten neemt contact op via sociale media

Door het uitbesteden van het beheer van social media heb je meer tijd om je te richten op je werkzaamheden en zal er een zware last van je afvallen. Fijnlijner helpt je graag.

Uitbesteden van social media

Door het uitbesteden van het beheer van social media blijven klanten op de hoogte van de ontwikkelingen van je bedrijf en heb je er zelf geen omkijken naar. Voor Albert Heijn schrijf ik de content van social-mediaberichten.

Je ziet in de afbeeldingen hiernaast dat er humor in de berichten wordt gebruikt, deze berichten worden vele malen vaker geliked en gedeeld dan gewone teksten. Voor tekst met een knipoog, woordspelingen of gewoon losjes, Fijnlijner kan je helpen.

Tekst voor social media 

Ook voor social media is het belangrijk goede teksten te plaatsen. Een makkelijk leesbare tekst zorgt voor professionaliteit, maar ook voor een hoge score in zoekmachines. Fijnlijner verzorgt zo ook de teksten voor de online communicatie van zanger Iwan Bockkom.

Opvallende posts op Facebook en Instagram zorgen voor meer exposure en interactie. Wil jij je social- mediateksten ook uitbesteden bij Fijnlijner? Neem gerust contact op.

Vroeger in Leeuwarden

Door mijn liefde voor Leeuwarden (en Friesland) en de geschiedenis hiervan besloot ik in 2013 een Facebookpagina te starten om foto's van Leeuwarden uit vervlogen tijden met iedereen te kunnen delen.

Intussen telt de pagina ruim 12.500 leden, dit aantal stijgt nog elke dag. De best bekeken post heeft zo'n 85.000 weergaves.